blandade känslor

Idag känns det lite bättre. Johannas kommentar var bara så underbar. Du är verkligen en härlig vän gumman.

Jag sitter på min "praktik" (jobbet alltså) och säljer  på sthlmska, det funkar alltså mycket bättre.
Vet inte varför folk tycker det är bättre när man pratar sthlmska istället förs kånska..
Men jag orkar inte hela tiden så det får bli majoritet på min EGEN dialekt som jag tycker bäst om :)


Imorgon kommer min dator och jag ska åka direkt till Hästveda och hämta den imorgon bitti.. Och så ska jag utfoska min dator till max och installera photoshop och kamerainställningar så det blir lite mer bilder här på bloggen.
En klar förbättring ska alltså göras :)

det var superskönt att vara hemma en runda igår. jag sov över och vaknade avatt pappa hade gjort bullar på morgonen. det känns verkligen som att man är mer uppskattad när man väl kommer hem nu när jag flyttat till hässleholm..
undra varför?


Men jag är glad..

det enda tragiska som jag är väldigt ledsen och mår dåligt över är att ingen har hjälpt anders när han har flyttat.. jag har försökt jag lovar anders, men allting är så jävla fullt i mitt liv nu och igår när allting brast behövde jag verkligen komma hem till mina föräldrar.. jag vill ta hand om dig, jag får verkligen en sådan känsla i hela min kropp... för det är alltid jag som har tagit hand om dig oc nu står du helt ensam.
Ingen i din familj har stöttat dig under denna tiden och jag tycker det är så himla tråkigt..
 Jag vill krama honom.

men situationen är som den är.. och nu har du iaf kommit hem till din familj och jag hoppas du trivs där..

Kommentarer
Postat av: annette

har anders sagt det??att ingen har ställt upp??

2008-12-01 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0