fundersam

Jag tänker på mitt liv och undrar vart det ska ta vägen. Vad jag kommer att hitta på och kommer jag någonsin att få dig.. Jag sitter här i min lägenhet med min nya dator och tänker att det kvittar, allting kan bara kvitta. Jag drar min för att gå till jobbet varje dag för att jag behöver ledigt, jag har jobbat 7 dagar i sträck varje dag i fyra veckor nu och det kommer inte att ta slut. Jag är glad om jag har 6 timmar ledigt om dagen som jag kan hitta på något annat att göra... eller att sova..

Har precis kommit ut ur duschen och ätit lite frukost. Om en och en halv timme är det dags att gå till jobbet och egentligen borde jag plugga, men det är så fruktansvärt svårt att ta tag i sig själv.

Efter att jag skrivit detta inlägget SKA jag sätta mig med körskoleböckerna. Jag bara hoppas att jag kan få den andra skivan idag.

Önskar så gärna att det kan bli sommar så jag kan ta studenten, och blicka framåt i mitt liv.


Jag älskar denna bilden då trädet är i centrum och bara halva min kropp syns, jag ser så liten ut jämfört med trädet :)

Nu ska jag ta tag i teoriböckerna och hej vad det ska gå.

Kommentarer
Postat av: frıda

men gumman da.. vı far hıtta panagot nar jag kommer hem! fan va de suger har nere ı turkey :( save me! hehe. puss

2008-12-11 @ 16:37:45
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0