pepp

Då var det dags för nytt pass på jobbet, det har gått rätt bra första passet nu ska jag göra ett andra pass bra nu!

(märks det att jag försöker peppa mig själv nu eller?)
haha.

Saknar dig, skickade iväg ett sms innan men du jobbar så förstår att du inte kan svara..


Det var härligt att prata med Agnes i telefon och catcha upp lite. I love you!


Nu har min dator kommit, men jag kan inte få den fören imorgon efter jag slutat jobbat.
störigt, men nu vet jag att jag ska få den iallafall !
grr... var rätt sur där ett tag.

nu måste jag jobb aigen och sälja ett par avtal.
ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: annette

hoppas det gick bra:D

2008-12-11 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0