söndag?

Nervositeten är påträngande. Det är jobbigt... och jag vill bara ha det överstökat, snälla..
Uppskrivningen ska göras imorgon, och att det bara är uppskrivningen kvar och jag redan har klarat uppkörningen är det frustrerande om ni förstår.

Idag har jag glömt att äta frukost, efter en rätt så deppig kväll igår men mycket tröst som behövdes så är jag inte direkt sådär på G som jag vill vara. Why? För att det är så fruktansvärt mycket nu. Jag kan inte göra vad jag vill och det enda jag vill är att klara det imorgon.. snälla låt mig klara det.

Bilen kommer stå utanför och pappa kommer att dingla med nyckeln till min egen bil som han kommer köra mig till vägverket med. Frustrerande om jag aldrig når nyckeln att varenda gång som jag ströcker mig efter den kommer han att rycka undan den. Inte av dumhet utan för att jag inte klarat ett jävla test.


Nej Angelica, nu ger du dig fan på att fixa det.

Dags för att plugga igen

Jag tog bara en kort liten rast för att kuna prata av mig.


Är det verkligen söndag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0