postisch

Jag har fått min första post igår :)
Avin kom hem till mig på min egen adress..
Så nu har det kommit igång och det var ju skönt.. :)

Fick även fakturan på min studentmössa och mina joggingbyxor där det står studen 2009 :)
Plus ett litet kristallglas som jag ska dricka MYCKET champange i :)
Längtar till studenten nu... eller nej.. det är iofs blandade känslor över det.. för jag vet inte och både vet vad jag ska göra.. det finns så mycket alternativ att göra efter man slutat gymnasiet.
högskola eller jobb och vilken högskola ska man välja?

jaja. jag hoppas att det kommer efter hand..
annars får man göra det som känns bäst just då.

Datorn kom aldrig igår. Jag fick bara ett jävla modem?! Förbannad jag blev, ringde direkt till tre och sa att jag bara fått modemet och inte någon jävla dator. Så hade han glömt att jag skulle ha en dator också så blev lagom förbannad och fick göra om hela skiten.
Men sen snackade jag med en trevlig människa på tre och fick halva priset första månaden och sen så skulle jag få fri nerladdning på 3planet.
Har ingen aning om vad det är men det blir säkert bra.
Men lite lagom förbannad blir man när man längtat efter att få hem datorn och så får man vänta tre dagar till.
Fan om jag inte får den på fredag!
Grrr...
måste vänta hela helgen.

men den som väntar, väntar aldrig för länge eller hur det ordspråket lyder.

Kommentarer
Postat av: johanna

han "glömde" säkert att skicka datorn bara för att han ville att du skulle ringa igen ;) THA TELEFONE-SALESMAN IS IN LOVE WITH YOOOU !! haha nej men seriöst jag hoppas du knäckte de jävla töntarna! Vill min angie ha en dator så ska hon få en dator PUNKT SLUT! puss<3

2008-12-04 @ 18:07:02
URL: http://johannamolins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0