körkort idag

Jaha.. såhär två dagar innan julafton har jag skaffat mig körkort, vilken känns helt fantastiskt! Idag har det varit en utmattande dag, först så åkte jag och pappa till vägverket och jag skrev upp för andra och siiista gången!

Sedan fick jag sätta mig i bilen och köra in till stan för att äta en segermiddag, lilla dottern hade skaffat körkort och jag var i extaas hela lunchen.

Sedan körde jag och besiktigade min bil och den gick igenom, lite få grejer som skulle göras men det fixar pappsen :D
Sen skjutsade jag hem pappa till Hästveda och sedan bar det av hemt till Hlm, var och hälsade på i attarp men det kändes inte rätt.. jag märkte att det var något i luften men skönt vi redde ut det..

Nu så ska jag snart sova och verkligen njuta av att jag inte behöver ta fram böckerna och tvungen plugga teori inför körkortet.. Neeeeej... jag ska bara ta det lungt och titta på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0