rensardagen

jagf orkar verkligen inte mer nu.

mitt sommarlov har inte börjat bra..

min mamma vill att jag ska komma hem när hon vill och passa milton.
Min pappa klagar på att han inte kan fira mig som han vill för att jag tar jobb först och .. och och....

jag hatar allt detta ansvar.. allting som jag måste ha koll på alla som drar i mig alla som jag måste vara till lags..

mitt liv består av ett evigt pusslande, att få ihop rätt bitar så att det kan bilda ett fint mönster...


ett fint liv.



*rensardagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja då är vi två om det:/ så trött på allt, vi sticker iväg o upptäcker en ny ö

2008-06-08 @ 21:45:48
Postat av: Janina

Jag finns här, jag vet hur det är att leva med ett evigt pusslande. <3

2008-06-11 @ 17:33:41
URL: http://janinee.blogg.se/
Postat av: frida

tack gumman. men du och mina andra vänner har redan stått ut tillräckligt mycket med mina problem med mazdak. borde ha kommit över han vid denna tiden men tyvärr.. Hur tacksam jag än är att du ställer upp så är får jag klara de här själv. i försöker kämpa men ibland orkar jag helt enkelt inte

2008-06-12 @ 15:49:28
URL: http://medandraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0