....-.-.-.-.-.-....

febern börjar komma och jag sitter på jobbet, rösten börjar försvinna och jag börjar långsamt längta mot en varm dusch för att sedan gå och lägga sig i sin egen säng.

Imorgon ska jag äntligen åka hem och hälsa på mina föräldrar. Jag har inte varit hemma sen jag flyttade hemifrån. Hälsa på pållarna lite pussa på mamma och pappa.

Idag har det varit en väldigt omväxlande dag, janina jag och emma har berättat om våra g punkter. Det var en väldigt rolig procedur och det urartade lite som vanligt alltså(!)
Hahaha, sedan på vägen hem pratade vi om studenten och det blev tyst en lång stund efteråt och jag kände längtan i luften. Alla vill verkligen från skolan nu.


Att tre veckors apu börjar nu lockar inte heller...
Åka till broby fem dagar i veckan för att sitta på lokalredaktionen i Broby för Kristianstadbladet när jag knappt går fyra heldagar i skolan är inte så himla KUUUUUUL!

Kommentarer
Postat av: annette

:D min bebis är stor..det känns som att du har precis börjat ettan och du ska ta studenten snart..guuuddd vad tiden går snabbt

2008-11-19 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0