12345678910

Efter ännu en helg är jag ändå inte utvilad, men det är jag aldrig iofs.

Panik imorse.
Emma stod och väntade.
Rödsprängd i ögonen.
Inte hunnit sminka mig.
Svenskan suger pga Håkan.
Har inte hunnit fixa APU.


Det är inte mycket som står rätt till.


Allt detta prat om min blogg gör att jag knappt kan skriva i den längre, jag tänker nu alldeles för mycket innan jag skriver ner bokstav för bokstav.

Ett evigt prat i klassen om min fest, jag ångrar mig mer och mer att jag deckade en timme efter att Janina och Emma kom, de stack till qbar och det ville jag med, men hur mycket dom än ruskade mig så vaknade jag inte. Jag låg i min jävla säng med en nerslängd gardin över mig och lät min fest fallera.
Men fram till min oönskade deckning så var festen fantastisk, jag kommer ihåg att jag sa till Annette i trappuppgången hur lycklig jag var att det var så många som kom och att jag har sjukt mycket vänner som jag inte vet om som jag faktiskt kan umgås med nu när jag bor i Hässleholm.


Jag vet inte om jag sagt det innan, men jag vill bara säga att halkan ÄR gjord. SKÖNT.
Jag vet inte om jag är så fruktansvärt nära att få körkort men det känns så iaf, litegrann. :)


Jag tror jag är tvungen att hoppa in och jobba idag. För på onsdag är det mitt andra jobb som gäller.
jobb jobb jobb...... Jag har lust att öppna det här stora fönstret i min skola och skrika ut över staden Kristianstad att jag inte orkar mer och att jag skiter fullständigt i allt, jag hade fått konstiga blickar och barn hade börjat gråta för de inte vetat var den där gälla rösten kommit ifrån, mödrar hade tittat  argsint på mig för att jag stört deras sinnesro när deras små spädbarn sovit i deras skära barnvagnar med spets och tyll och en massa jollrande leksaker som hänger över deras huvuden.

oj vad jag spann iväg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0