biluppdate

trevligt att vara lite hos mina föräldrar. Har fixat lite med räkningar, tagit en kaffe med mmma och gått på promenix här ute i skolagen, det är skönt att komma ut hit ibland. ..

Jag har även hittat lite bilder som jag tänkte lägga upp. Lite bilder på min lägehet och så.

Dåliga mobilbilder, men ändå.














Jag är faktiskt solt över min hylla i köket, den har jag ordnat med väl :)       -------------------------->



Imorgon är det jobb OCH fest, jag har fått lite gardiner hemifrån som jag tänkte sätta upp ikväll, men det lär nog bli rätt sent för min kära far har inte ens kommit ut till stallet än och han vill att jag ska hjälpa honom med Mr Miraklet. Hästapållen tycker det är läskigt att gå utanför Agnes hus så han ska se om det går bättre när jag följer med.

Idag har vi bara haft redovisningar och vå gic väl rätt bra, men dom säger att jag får fram min telefonförsäljarröst när jag börjar redovisa och det börjar bli lite pinsamt. Jag citerar från Johanna " Så fort du kom upp på scenen så kopplade du på telefonförsäljarrösten och du hade fan kunnat sälja vad som helst, tillochmed jävla utbildningar i Sthlm." Ooops.. det var lite pinsamt att höra.. :$ Det är inte meningen men jag blir självsäkerdå för jag vet att prata är något jag kan.


Bara för att visa min uppskattning för den kommentaren Johanna! :P


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah för det första, När togs denna äckelbild?? och för det andra, jag sa faktiskt att du skulle kunna sälja sand till folk i öknen och lilla gumman, det var en komplimang ;) du är ju bra på det du gör!!! du är så duktig <3

2008-11-20 @ 21:20:55
URL: http://johannamolins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0