en söndagstruddelutt

Då var det första advent, har jag märkt av det?
Nej inte så värst mycket.. vi kan börja med att denna dagen är helt fel.. Aboslut helt fel...
Dagen börjar med att jag går upp och "märker" att jag int har någon frukost hemma... (vilket jag iofs inte har haft på hela veckan pga av min lathet) sedan bär det av till julmarknad.
Jag tycker inte om julen längre, det påminner om att jag är ensam..

Jag tycker inte om mörkret som alltid lägger sig som en jobbig stickande halsduk runt ens hals och kväver en sakta men säkert när du går och börjar känna dig varm, den känslan har mörkret på mig.
Det är inte bra alltså... inte bruuu..

När jag vaknade imorse kände jag en tung känsla i hela magen och en ångest köp tätt inpå och det brast för mig, precis allting bara brast.. jag var den ensammaste människan i världen och jag ville bara skrika på mamma och åka hem och lägga mig i hennes knä..

Det är alldeles för mycket nu och jag fixar inte det... det brister till slut och nu gjorde det de för mig.

att sedan gå och sälja julklappslotter till små söta barn var ju faktiskt en liten upplyftning i denna dagen iallafall.. men så fort jag går därifrån känner jag mig bara så fruktansvärt jagad av min egen vardag.


En glad nyhet är iallafall att jag fick lite shoppat i fredes... bla en dator som jag får nu på tisdag. :) happy.
en knallblå kjol, en kofta från monki och en spetstrja/klänning från gina.
jag stillade mina shoppingnerver som jag haft ända sen jag fick lön det var skönt och plus att datorproblemet har löst sig.
YEJ

Kommentarer
Postat av: johanna

hjärtat! när du mår på det sättet så ring om du känner för att prata eller bara gråta en skvätt. Du är INTE ENSAM! <3

2008-12-01 @ 00:58:19
URL: http://johannamolins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0