issue

Har precis sagt adjö till Rebecka som skulle bege sig till tåget, och nu sitter jag ensam vid en dator med räkningar i handen och säkerhetsdosan i högsta hugg.

....jaaaa.. jag betalar räkningar i skolan för att jag inte har någon dator hemma. Jag känner att jag behöver skaffa det nu. Är det kanske någon som vill tipsa om ett bra bredbandsabonnemang som man får en bärbar dator med?

Imorgon har vi projektarbetsadagar och jag ska även till sjukhuset kl elva. Vi måste komma igång med vårt projektarbete för att vi ska komma någonstans, efter lovet har vi bara 6 veckor på oss att göra en hel jävla bok.
Men det löser sig. Imorgon är min sista dag i skolan för detta året. Sen är det bara våren kvar och den har en hel del att erbjuda... Skattjakt roliga studentevenemang och bara massa skojj!
Det kommer att gå så fort och så ska man söka in till högskola eller hitta ett jobb som man kan jobba heltid med.
INTE telefonförsäljning NAAAAAAAAAJ.


haha.

Inflyttningsfestbilderna kommer alldeles strax komma, jag ska bara besöka mina kära föräldrar så jag kan lägga in dom.
Eller helt enkelt skaffa en dator.

Det verkar vara en bra ide´va??!

Kommentarer
Postat av: annette

jag tror att man får datorn ifall du tecknar telenor bredband...

2008-11-26 @ 15:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0