mohaha

Agatas mamma har skaffat facebook, och mina föräldrar läser denna bloggen.

Hm...

Sitter i skolan som vanligt.. (?) och jobbar med vårt projekt. Har precis vinkat av Emma och Johanna då dom skulle till matsalen... men här har vi inte tid att äta. Nästa vecka ska vi redovisa vårt projekt och det ska vara toppisch!

Idag kommer min mamma hem till mig, vi kanske ska måla väggen idag istället (!) för vi hann inte det igår, då jag deckade kl elva på kvällen. Suck... varför är man alltid så trött.

Det gick helt underbart bra på jobbet igår, jag sålde mina sex avtal och 120 kr i timmen here I come!
Nu är man pepp som sjutton att alltid hålla i detta så att man får en superbra lön varje vecka. Jag är sån, när jag väl har fått smaka på något så vill jag bara ha mer och mer och mer..

Idag är det danslektion igen. Vi behöver verkligen öva dansen till Abba låten. Det roliga med den dansen är att vi ska vara utklädda till hippies. Haha, jag kommer bara att använda mina kläder som jag hade på min 18 års fest. Jag hade 70 tals tema då och nästan alla förutom Anders kom i hippie kläder. Varför är det så? varför förknippaar man 70 med Enbart hippie, det fanns så mycket annat då. Disco osv osv.

Vi är snart klara med vårt projekt och Julia sitter och är flitig i InDesign.

JAG SKA SNART ÅKA HEM. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0